äntligen hemma<3

Hejsan bloggen jag sitter just nu o kollar
på paradise hotel fast..jag bloggar mera assa.
ja jag har typ precis kommit hem och jag är trött fast jag vill vara aja skavaken..hehe
men aja jag är jätte´sugen på att berätta vem det va som va på bilden..
jag har tängt att starta en annan blogg som jag ska ha lite tävlingar och sånt på sen ska jag starta
en privat test blogg mohahahaha...
nej jag skojja men jag ska starta en test blogg men bara jag kommer att komma in på den.
men min andra blogg jag kommer göra ska ni med kunna läsa!<3=)

men aja jag ska göra läxor nu=(

men jag kommer att skriva mera i morron för att imorn kommer Jennifer och Jesper!JIPPIE

pussar o kramar från storstadstjeejen!<3


Kommentarer
Postat av: Ella<3

fin blogg

2009-11-20 @ 15:12:33
URL: http://tezzavi.blogg.se/
Postat av: en annan bloggare

hej! eh du jag skulle behöva lite hjälp med min blogg........ asså jag e inge bra på sånt så om du bara går in på min blogg och komenterar lite tips så vore det jätte snällt! kram

2009-12-05 @ 19:13:58
URL: http://greendaytjejensblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0