Angående tävling

hejsan alla söta bloggisar!<3
just nu sitter jag och blloggar ofc och jag ska snart äta fruckost.
jag e as trött för att jag nästan precis har vaknat.
idag kommer jag att ha gymnastik klockan 17-20.00 och jag längtar..

jag såg en sak  idag som jag har glömmt att skriva på min tävling..
jag har glömt o skriva min e-mejl...
tryck bara på mitt namn här..ENIGMA där har ni min e-post..

men nu ska jag se om jag har lite bilder på mig..

haha jag..

haha...

haha

aja mer bilder kommer sen!!<3

men nu ska jag dra ses!!


pussisar o kraamissar

Kommentarer
Postat av: caroliine ♥ :)

fin blogg :)

2009-10-27 @ 09:49:21
URL: http://yeahcarro.blogg.se/
Postat av: BeUniqeUF - Egendesignade linnen

Hejsan! Är du intresserad av ett unikt linne?



Ett linne som bara ett fåtal kommer bära upp, just du har chansen till de!



Kontakta oss!

Mvh BeUniqeUF

2009-10-27 @ 14:43:47
URL: http://beuniqeuf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0