dagen..

Halojsan alla sööta bloggare!!xP
just nu sitter jag vid datan OFC!!<33
snart ska jag på gymnastik...
min blogg ar inte en så fin design jag ska fixa deet snart..
min kompis kommer att göra en åt mig.
hon gör as GRYMMA designers hon har typ gjort alla andra designers jag har haft på mina bloggar!!xD
aja..
jag kommer att ha fullt upp ikväll så att jag vet inte om jag hinner blogga så mkt
men vi får se om jag hinner jag ska liksom packa göra läxor..och såå

jag går i tyresögymnastiken och jag har tävlat en deel..
jag har gått på gymnastik ända sen jag va typ 3 eller nått sånt..
jag har gått på fotboll sen jag typ va 6 och jag kommer nog att satsa på det lite längre fram i mitt liv!!xD
som jag redan har skrivit i inlägget igår så har jag cup på freda och dåå ska vi vinna har jag bestämt!!

som ni säkert okså har har jag gått i skolan och jag kom precis heeem eller jag kom hem för typ 40 minuter sen men aja skit it..

nu kommer jag att ha en liten fråge stund troor jag!
ellej juste ingen läser jju typ min blogg än.=D

men nu ska jag ta och sätta på mina kläder ses många
PUSSAR O KRAMISAR TILL ALLA!!!´<3|xD|


Kommentarer
Postat av: Pigeliniz

Nu kommer frågor!;)

1. Vrf började du blogga?

2. Vilka bloggar brukar du läsa?

3. Kan du tipsa mig om några bra bloggar?

4. Vilken klädstorlek har du?

5. Brukar du sminka dig på vardagen?

6. Hur många bloggar har du haft?

7. Ungefär hur många läsare har du?

8. Hur många har du på din msn?

9. Hur många är inne på din msn just nu?

10.Har du + familj några tankar på vad din yngsta lillebror ska heta?

2009-10-15 @ 15:49:46
URL: http://pigeliniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0