Dax för fredags mys!!!<33

Hejsan alla söta bloggare...
ja just nu sitter jag och bloggar ofc men ska snart ta lillbrorsan!!XD
men jag kommer nog inte ta han jag pallar inte!!

men aja skit it..
jag har precis fått klartecken att min halv syrra kan göra en blogg design åt mig
hon gör jätte snygga bloggdesigners!!
jag vill inte nämna hennes namn för att hon kanske inte vill deet!!<33
ja som ni säkert oxå har så har jag höst lov eller hade ni det denna vecka kanske?=S

aja strunt samma..

deet äär tur för att det är fredag och nu ska jag har fredags mys med typ hela min familj..
jag träffade min största brorsa Kim och hans tjej igår och hon heter Carloline tror jag eller Karolina...
aja det är typ same shit så skit i det..
jag har fortfarande inte lagt upp bilder på bebben men jag kommer nog att göra det ikväll eller i morron eller nååt sånt..

men nu ska jag göra en blogg design till min kompis!!
JAG BAH SKOJA !!jag suger på att göra bloggdesigner men aja ska dra!!

pussisar o kramissar!!!<33(lovar att bilder kommer på bebben!!<44

Kommentarer
Postat av: Julia

Bra Bra Puss Å KRam/Julia

2009-10-23 @ 18:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0