Fotbollsavslutning=ROLIG

Hejsan alla sötnowsar..
jag har precis kommit hem från skolan,jag skyndade mig för att hinna blogga inan jag ska iväg på
fotbollsavslutning.!!<33

i mitt fotbolls lag ska vi ha avslutning och vi ska ha match mot killarna som trönar innan oss deet ska bli så jävla kuul!!<33
jag hoppas att vi vinner och jag vet att vi kommer deet...
men aja nu ska jag äta mellis och sen ska jag sätta påmig fotbolls kläderna..
jag måste ju vara beredd
jag vill ju inte missa matchen moot killarna ikväll!!hahah.xD

jag lovar att jag ska skriva ikväll om hur deet gjik på matchen ocg såå..

jag vet att min bloggdesign ennu inte är fixad men jag lovar att den kommer att bli deet snart..
och jag hoppas att den blir fin fast...jag vet att den kommer att bli fiin!!!!!

men aja jag ska sätta på mig kläderna nuu!!<33
'
'pussar älskar eer!!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0