fotbollsträningen

Hejsan alla söta bloggisar...
jag lovade ju att jag skulle skriva om hur deet gick så jag gör det
nuu...
ja deet gick inte precis som planerat vi hade inga bra rörelser eller
nån vidare bra komnikation meed varandra så att ja det gick inte så bra men sen andra halvlek tog vi bollen hela tiden men deet räkte inte för att killarna ledde med 5-1 såå=(

men aja huvudsaken är att man har kul och att vi kommer att göra om deet sa dom...
jaja jag ska inte gå in på baktidens grejjer nu ska jag gå in på det som händer
nu ja jag ser på tv och bloggar OFC<33
 jag tycker att jag har lyckats rätt bra med min blogg eller vad tycker nii?
aja nu ska jag se på filmen den slutar snar !!

pussar och kramisar<33

Kommentarer
Postat av: Jennifer*

Hej eggman!

tack för att du tkr min blogg e fin du har också en jätte fin blogg men om du vill så kan jag fixa en header till dej:)

Vi pratar om det nästa gång jag kommer till pappa, kommer på fredag..

Kram<3

2009-10-20 @ 21:25:50
URL: http://allasflickaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0