Haloween party

Hejsan alla sööta blogg läsare.
just nu sitter jag inne i mitt rum och bloggar.
jag har precis varit med min små bröder men dom gick o satte sig föör att se på bollibompa typ.
imorron kommer det att bli jätte roligt för att då ska jag på haloween party hoss min kompis Wilma.
vi ska ät chips godis dricka läsk ja vi ska helt enkelt svulla..haha
sen efter att jag har svullat ska jag på gymnastik som är från 16.45-20.00
asså ungefär tre timmar och en kvart..
jag tror nog att jag inte kommer att lyckas så bra med det..hah!

men aja..
jag kommer att blogga mer om det imorn bitti.
efter som att det är skräck films vecka på tv400 så ska jag sen se på skräkis
det ska bli kul.
sen efter det ska jag se på scrubs eller ska jag se på simpsons family guy och två och en halv men sen scrubs
eller skräckis och sen scrubs..??!
det får jag nog bestämmaa själv snart.

som ni ser så skriver jag inte så långa inlägg som jag gjorde precis när jag hade börjat blogga.
men det är för att jag inte har så mkt att berätta fötr att det är höstlov och jag ligger typ
bara hemma o chillar med mig själv o datan..
vad gör ni på höstlovet jag brukar vara med kompisar men ja orkar inte det dethära höstlovet jag är helt
konstig jag pallar fan inte med ett skit haha lol.

men aja...
eftersom att tävlingen fortfarande är igång så påminner jag än en gång att ni MÅSTE vara med!!!!
jag vill ha ånga tävlade på min blogg så snälla var med mina små sötnowsar!<3
men aja nu ska jág måla naglarna!!<3

Pussisar o Kramissar från storstadstjeejen!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0