Ingen rubrik

hejsan alla bloggläsare.<3
jag sitter just nu o bloggar och har precis yagit på mig kläder!<3
idag ska jag ha en rätt jobbi dag eller....
ja vi får gäster vid 11 och då ska vi iväg till nån lekpark i bandhagen...
ja efter vi typ har varit där i 2 timmar ska vi hem och då ska jag chilla sen lite senare på
eftermiddan så ska Elliot o -texsas gå på bus eller godis och då MÅSTE jag följa med för att annars
får Elliot o Texsas inte gåå!<3

ja det är typ min dag men sen kommer det roliga jag ska.............
bara blogga slappa typ...jag länktar redan!<3
sen imorron kommer det en JÄTTE rolig dag asså då ska jag typ på gymnastik från 14-17.00 ja
och då ska jag få tbx mitt halsband av en tjej som heter Emelie!<3
sen om en tjej som heter Julia får för sina föräldrar så ska hon följa med mig hem..
men om hon inte kan kanske Emelie ska följa med mig hem..!<3

snart kommer jag att göra en ny bloggdesign typ!<3
kanske nästa vecka på torstag eller nån gng i helgen nästa vecka..
ja vi får see..
men aja...
jag har typ en as konstig profilbild på bloggen som jag kommer att ändra till en annan!<3

men aja ska typ äta frulle!<3

pussisar o kramissar från storstadstjeejen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0