inte skrivit på hela helgen!!!!!=(

Hejsan ala sötnowsar!!<33
just nu sitter jag o tittar på tv ja jag har inte skrivit på typ hela helgen..
jag har ju varit på cuup!!xD
det gicg bra vi va ett så stort lag som ville spela så att vii
delade upp oss i två grupper!
jag va i en grupp o vi kom 11 inte så braa..
men det andra laget vann hela serien i våran serie ofc!!<33
ja jag har ju precis kommit hem så att jag är lite trött men skit it!!

aja nu ska jag titta på ett roligt pågram xD

ses!!

PUSSAR O KRAMAISAR!!<33

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej gumman. Grym blogg asså. Men visa lite bilder på lilla bäbisen och berätta lite om han. Vill höra allt. Puss Å Kram/Jullan

2009-10-20 @ 14:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0