Lång dag!<3


hejsan all bloggläsare!<3
just nu sitter jag o bloggar..
det har varit en lång och slitig dag jag e typ helt slut!<3
men jag har haft rätt kul!<3
jag somnade nästan när vi var i bandängen haha..
jag hade gjort en lövhös så la jag mig i det o la löv över mig då tyckte jag att det blev
så varmt o sköönt att jag nästan somna fast....
Elliot Texsas o deras kompis Philip kom o förstörde min skönhets sömn!<3skojja bah..<3
nej men aja..

imorron ska jag först åka o bada på eriksdals sen ska jag på gymnastik och ja sen kanske min kompis
kommer att följa med mig hem!<3
jag ser fram imot imorron<3

jag har haft skönt o lungt på höstlovet..
fast höstlovet är slut redan efter helgen!=(
jag vill bara att skolan stänger...det är så TRÅKIT!!!!

men ja...det handlar om ens framti´d eller vad lärarna nuu säger!<3
men aja nu skiter vi i sånna tråkigheter!

ni ser att jag inte skriver lika långa inlägg som jag gjorde förut..
jag har inte så mkt att skriva om tyyp men jag ser vad jag skriver jag kommer alltid
på nåt när jag tänker på er!!haha..lol

men aja nu ska jag spela sims ses!!<3

pussisar o kramissar från storstadstjeejen!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0