Målat naglarna

hejsan alla bloggisar!<3
just nu tittar jag på teve bloggar och chattar..
jag har precis kommit hem från gympan..
jag målade naglarna innan jag åkte till gympan och de ser ut såhär...

okeej min data lagg när jag skulle ta ett fotto så att ni får se imorron!<3
ja det är inte så många som tävlar så att jag vill påminna er än en gång..snälla va med o tävla!!!

okeej vi kan höja vinsten lite grann..
den som vinner får en design till bloggen och ett eller fler halsband så nuu ska ni göra såhära istället:

börja med att skriva bloggnamn och vanliga namn..
går ni in på komentera och skriver varför du ska vinna och vart du bor=adress,postnummer och hela det dära grejset..
sen är det bara att vänta ills nått händer!!!!
PS:om ni inte har nån blogg skriv eran e_mejl i ställer dåå!<3

ja det är så ni ska göra!!<3

pussisar o kramissar från storstadstjeejen!<3
jag säger bara en sak LYCKA TILL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0