Önskemål

Hejsan alla sötnowsar...
ja dethära får gå snabbt för att min buss går snart
ja jag sitter justnu hemma hoss min pappa jag håller på att byta om
jag hinner inte skriva så mkt men jag fick ett önskemål av en tjej om att jag skulle lägga in bilder och berätta om min lille bror!!!!=)
OFC ska jag göra deet men jag ska bara ta några riktigt bra
bilder på den lilla gullungen..haha
jag kommer ha mkt bilder när jag har laddat upp alla mina bilder tror ja?!=S
men jag lovar den som har önskat att jag ska ha bilder
på min lillebror..den kommer att bli glad eller jaa...YOU NOO

NU SKA JAG DRA SES PUSSISAR OCH KRAMISSAR...<3

Kommentarer
Postat av: pigeliniz

Okej, jag vill gärna se honom!:)

2009-10-21 @ 20:36:10
URL: http://pigeliniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0