Trött..

hejsan alla sötnowsar..
just nu sitter jag och bloggar ofc
och jag har precis sovit o ätit mat..LOL<33
jag va så trött när jag kom hem från Wilma s¨att det inte var sant..
men nu är jag på benen efter en skönhets sömn..lol<3

ja jag vill bara påminna om att om ni klickar på denna länk jenneifer så kan ni bara fråge jennifer som har
bloggen om ni kan få en bloggdesign hon gör allt helt gratis!!<3
hon gör jette fina blogg designers hon ar gjort min..

och sen ville jag också påminna om att jag har en tävling och jag hoppas att du/ni vill vara med
för att jag vill ha så många som är med som möjligt..LOL
aja nu kommer lite bilder på min äldsta lillebror elliot och min näst älsta lillebror Texas.!!<3

Dethära är Elliot!<3

Och detta är Texsas.<3


                 Elliot...                                       Texas....

a det var några bilder på mina äldsta små brorsor..<33

men nu ska jag gå ... ses pussisar o kramissar<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0